suka x blog neh ?

Thursday, June 30, 2011

apa nk d' kata :'(

pda pkul 11.28 a.m tdy
iaitu 1 . july . 2011 ..
aku TER-bukak FB dy !
then , aku sje2x lah nk tgok ap yg dy kgsi/tlis2x kt wall !
then aku tgok kt tepi2x uh !
**** in a relationship/married with ****** ...
hadoi ! hancur hati aku ! tpy slah aku gak an !
time dy nk aku .. aku wt men2x nun dy !
neh arh pdah nya !
nx dekat 8 blan da aku knal dy !
lpas aku clash nun dy ari tuh !
ak da xcontact da dy ..
then 1 ari tuh , aku pegi uma k.long !
tido uma dy laa an ! sje check2x contact no !
then aku TER-nmpk nma dy !
aku n k.long plan nx msj dy jea laa an !
then dy swuh aku col ! tpy aku mlas nx ckp nun dy !
aku swuh la k.long yg ckp nun dy !
x pa arh .. ckp2x .. dy mnx no k.long ..
then klong tnya aku , bole x nk bgi no dy at **** ..
pda mula nya ! aku mmg xbg ! tpy bla aku pikiaq blek ..
lntx laa .. aku bkn nye kpl nun dy pown !
then k.long pown bgi no dy !
**** col dy ! and mgkin nk kt dy kowt ! aku x pst !
xpa arh ! aku tma jah ! then , aku sket aty ! aku swuh swg laki neh !
jdy bf aku , mula2x igt nk men2x jea ! then , kpl jgak btol2x .. xpa arh !
time tuh **** sgle lgi ! dy tgah cht nun k.long .. and aku swuh k.long ,
gtw dy ygg aku dh kple ! n k.long swuh dy chat kea apa ntah nun aku !
dy xmw ! sbb dy tkot bf aku mrah ! tpy time tuh aku men2x jea !
then k.long swuh aku cht nun dy ! aku pown chat ! chat pnya chat !
bla .. bla .. bla .. lalalala ..
abez da ... x slap aku .. ari tuh kowt last aku chat nun dy !
pstuh tdy pgi aku bkk wall dy aku TER-nmpak dy IN A RELATIONSHIP/MARRIED ..
bgtu lah ksah nya ! hurm .. seday jugak laa ~~
suke x ? okeoke klw suke like taw :)

No comments:

Post a Comment